Trevlig midsommar på er alla!

Publicerad
 
Trevlig midsommar på er alla!
Dessvärre har jag inga midsommarbilder att bjuda på på grund av personliga, ganska tråkiga skäl och därför passar jag på att visa ett foto på Link, som jag har fått information om ska adopteras till ett permanent hem via Föreningen 9 Liv i Östergötland. Underbara nyheter, tycker jag!
 
För de som undrar hur det gått med kattungen Virre, så har han börjat bajsa och även gått upp i vikt, hurra! Dock återstår det många veterinärräkningar som måste betalas. Sätt gärna in en slant till Föreningen 9 Liv i Östergötland, de har många olika betalsätt. Inget bidrag är för litet - eller för stort!
 
Nu ska jag gå och färga mina slingor. Önskar er en alldeles underbar afton!
 
 

Åh nje hoppas det inte är några allvarliga personliga tråkigeter!!
jag sitter och filar på ett riktigt midsommarinlägg nu, men tycker katter går minst lika bra! :)

Åh, guld-kissen!! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: