#84 - Friday Funday.

Publicerad
Fredag idag och det känns alldeles underbart! Vädret är inget att hurra för, men det är snart helg, hurra! 


Igår träffade jag min älskade Metalica och jag gick på en liten långpromenad med henne. Vi umgicks även när vi hade kommit hem och när det var dags för mig att cykla hem till min egen lägenhet så satte hon sig tätt intill mig och ville att jag skulle stanna kvar. Mattehjärtat brast ganska så rejält! 


Några bilder från gårdagen. 





Alltså, jag älskar denna vovve något så enormt!


Ikväll får jag besök och imorgon ska vi på bio. Vi ska se "The Martian" med bl.a. Matt Damon i huvudrollen. Längtar verkligen! Det var ett tag sedan om jag gick på bio sist och jag tycker om känslan av att befinna mig i en mörk biosalong och låta fantasin beblandas med filmers storyline. 


Fotografering står på "to-do"-listan inför helgen, men det får bli på söndag. Om några veckor ska jag eventuellt på Comic Con Gamex i Stockholm, och då följer kameran givetvis med. :-)


Hoppas att ni alla får en riktigt underbar helg! Ta hand om er i höstkylan. :-) 

Söta bilder!

Svar: Tackar!
Shora Ahmadi

Sam

Lovely :D

Svar: Tack! :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: