#83 - blandat från Bråvalla.

Publicerad
 
I somras var jag på Bråvallafestivalen för andra året i rad och fotade åt Rockbladet.se.
Som vanligt var det många bra band och jag träffade en hel del nytt folk som jag minglade med under festivaldagarna, bl.a. lite folk från Aftonbladet och några utländska reportrar. Tyvärr blev jag sjuk inför den tredje dagen, då jag hade fotat MUSE kvällen innan i regnet (och dessutom hade jag för tunna kläder på mig).
 
 
Jag tänkte att jag kan visa ett litet urval av de bilder som jag tog under festivalen. Dessvärre fotade vi inte Robbie Williams eftersom de var väldigt restriktiva med vilka som skulle få fotopass, men jag stod och lyssnade och det var en strålande bra konsert!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: