#76: kattigt.

Publicerad
 
God kväll.
Jag har inte varit närvarande på bloggen ett tag, vilket mestadels beror på min pälskling och änglakatt Zarifa samt många bröllopsfoton att redigera. Har fortfarande ett galleri kvar att fixa och skicka till kunden och jag räknar med att urvalsgalleriet blir klart i nästa vecka.
 
 
Jag har försökt att bearbeta min kattförlust genom att hälsa på hos Chaplins katthem här i Linköping några gånger och fotografera deras katter. Fler foton dyker upp vid ett senare tillfälle.
Det är jobbigt att sitta vid datorn när Zarifa inte ligger vid tangentbordet eller snarkar sött bakom skärmen. Vet inte hur jag någonsin ska kunna fylla tomrummet, om det ens går. Jag har inte lyckats göra det varken med Gonzi, Darya, Lejon, Gulis, Killen, Simba eller mina/våra andra ögonstenar som lämnat mig/oss.
 
 
Ta hand om er därute och vi hörs i ett nytt blogginlägg om några dagar.
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: