#75: himlen har fått en till ängel.

Publicerad
 
Till minne av min älskade Zarifa, som fick somna in igår omkring kl. 11:00. Jag är så fruktansvärt ledsen att du fick lida mesta delen av ditt liv på grund av oansvariga, vidriga människor som behandlade dig så illa och som slängde ut dig i kylan. Jag är så glad att du spenderade dina sista år tillsammans med mig. Du skänkte mig så mycket glädje och platsen vid datorn är så ekande tom utan dig och ditt spinnande ljud, och dina snarkningar.
Jag har inte tillräckligt många ord för att uttrycka mig på rätt sätt just nu. Jag bara saknar dig så oerhört mycket, älskade lilla gumman. Hälsa Gonzi från mig.
 
 
 
 
 
 
 

Vilken fin katt <3

Svar: Tack. Ja, hon var en jättefin katt och jag saknar henne något så oerhört.
Shora Ahmadi

Så fin katt! :)

Svar: Ja, hon var en fin tjej. Tack så mycket för din fina kommentar.
Shora Ahmadi

Ååh, så oerhört vacker! Vilken saknad de goa vännerna lämnar efter sig.
Stor kram!

Så oerhört vacker kisse! En av de vackraste paddor jag någonsin sett! Jag är så ledsen för din skull! Jag hoppas hon fick vara hos dig i många år i alla fall! Det är de åren hon har kvar! Jag förstår att din saknad är enormt stor!! :(


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: