#51: Evelina <3 Peter (bröllop).

Publicerad
Evelina  Peter / Bergs slussar / 2014-05-24
Foto: Shora Ahmadi / bröllopsfotograf i Linköping med omnejd
 jagfotograferar.com
 
 
Ett underbart bröllop med ett vackert och urgulligt brudpar stod på schemat i lördags. Vi höll till ute vid Bergs slussar och paret hade anlitat mig för att fota i en timme. Det var verkligen magiskt därute och allt var bara helt fantastiskt. På grund av tidsbrist hade vi inte kunnat ha en provfotografering tillsammans, så jag antog att paret skulle vara nervösa inför kameran. Jag hade så fel! De var grymma - jag gav direktiv när det behövdes, de lyssnade och gjorde om direktiven till sin egen grej, och bilderna blev bara så underbart naturliga och härliga! Ja, ni ser själva här på bilden ovanför. :) Naturligare och mer avslappnat än så här kan det inte bli - och just det här blir jag så glad av när jag fotar! 
 
 
Medan vi plåtade bröllopsporträtten började det regna och åska häftigt, så vi bestämde oss för att fota resten denna vecka istället. Jag hade fullt fokus under vigseln, trots att det regnade igenom lövverket lite under trädet där vi stod, och det blev sammanlagt mer än 70 bilder i det första urvalet från vigselceremonin och porträtten som paret kommer välja bland. 
 
 
Nu börjar det bli sent så jag ska passa på att ta det lite lugnt framför TV:n tillsammans med Metalica och Zarifa. Ta hand om er därute!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: