#50: ny look på hemsidan.

Publicerad
God kväll allesammans!
Har så himla mycket att stå i och göra, men det är riktigt nice! Nu på lördag blir det en väldigt spännande bröllopsfotografering med ett supergulligt par och jag ser verkligen fram emot detta. 
 
 
Jag fick en avbokning i juni p.g.a. hälsoskäl, så om någon av er letar efter en fotograf den 14 juni så finns jag tillgänglig. Jag tar även uppdrag på andra håll än enbart Östergötland. Ni når mig enklast via kontaktformuläret på min hemsida eller via e-post: [email protected]. :) 
(Jag har även några fler men få datum som är öppna för bokningar, så hör av er så fort som möjligt om ni letar efter en kreativ och lekfull bröllopsfotograf.)
 
 
Såsom jag visade här i inlägget har jag pillat lite med min hemsida och känner mig nöjd med resultatet. Tänkte att det var dags att uppdatera med nya bilder på fler brudpar. Och fler bilder lär det bli så småningom i galleriet. :) 
 
 
På hundfronten har vår blivande jourhund fått tummen upp på alla sina tester, så den 12 juni kommer jag och S att bli "flerpälsbarnsföräldrar"! I alla fall när det kommer till hundar. Förhoppningsvis kommer allt gå bra med Toni (som jourhunden heter) och Metalica. Metalica kan vara lite grinig ibland... lite som sin matte när hon inte druckit tillräckligt många koppar te. ;)
 
 
Dags för mig att avsluta skrivandet för kvällen. Må så gott därute och ta hand om er!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: