#56: lite mer Bråvalla-festival.

Publicerad
Bring Me The Horizon bjöd på en fin show på Bråvalla festival 2014.
Och äntligen kan jag ha bilder i inläggen som är större än 600 pixlar!
 
 
God kväll!
Först och främst vill jag passa på att tacka bästa Sanna för min nya, snygga bloggdesign! Hon är grym! Inte nog med att jag fick en design exakt såsom jag ville ha den för att den ska passa in på min hemsidas tema, men hon skapade även en alldeles unik logotyp för mitt företag! 
 
 
Jag är så taggad - det är flera artiklar från Bråvalla-festivalen som publicerats på Rockbladet.se och fler kommer publiceras inom kort, bland annat en recension om The Offspring och Placebo. För övrigt kan jag nämna att bilderna som jag plåtade på The Offspring är publicerade och går att kolla på här. Verkligen inte mina bästa bilder, men jag avgudar detta band som för mig innebär ren nostalgi, och för mig var det en enorm ära att vara så pass nära Dexter och fota dem från diket. Nu låter jag väl lite konstig. Men jag hade aldrig anat i mina vildaste drömmar att jag skulle fota dessa giganter.
 
 
Jag bar på ett stort leende på läpparna där jag trängdes med pressen i fotodikets mörker och tittade upp mot scenen. Älskade varje sekund av det, trots att hjärtat bultade så högt av nervositet att jag var rädd att andra skulle höra hjärtslagen (och trots att jag mådde dåligt). Det är verkligen detta som jag lever för när jag inte plåtar husdjur eller bröllop. Konserter, musik, att insupa de magiska tonerna och leva på dem i flera dagar efteråt. Jag känner mig så lycklig i detta ögonblick.
För övrigt fick jag världens bästa kommentar av en vän gällande en av bilderna: 
" Bra bilder, Dexter ser ut som en riktig mysgubbe på en av bilderna:)"
 
 
Nu ska jag försöka mig på att sova. Ha det gott därute och ta hand om er!
 
 

Åh. Fina fina Oli. Fint fångade bilder!

Svar: Tusen tack! :-) Han charmade sönder min kamera med sin fina utstrålning.
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: