#53: försenad provfotografering.

Publicerad
 
 
 
God eftermiddag!
 
Jag är i full färd med att kontakta "mina" brudpar inför sommaren och höstens bröllopsfotograferingar. I år har jag fler än 13 st. bröllop, vilket känns jättekul! 
Här ovanför ser ni några av de provfoton som jag tog på Evelina och Peter. Dessa bilder skulle vi ha tagit innan bröllopet, men ibland händer det andra saker som gör att planer måste ändras. Paret valde att ha den nu försenade provfotograferingen en vecka efter bröllopet, och det blev kalasbra bilder! Dessa tre är några av mina favoriter. 
 
 
Imorgon ska jag plåta ett heldagsbröllop i Vadstena, vilket jag verkligen känner mig taggad inför! Så där lagom inför bröllopet fick jag hem mitt nya lilla verktyg till kameran.
 
 
 
Nu har jag blivit med extern blixt också, eller rättare sagt: Canon Speedlite 600EX-RT! Äntligen har jag denna pärla i min kameraväska. I framtiden kommer jag troligtvis införskaffa ytterligare en till för bröllopsfoto, men i dagsläget räcker det med en. 
 
 
Nu ska jag ladda batterier, packa väskor, filtar och gummistövlar och sedan ta det lugnt inför morgondagen. 
 

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :-)
Shora Ahmadi

söta bilder

Svar: Tack så mycket och tack för att du kikade in på min blogg! :-)
Shora Ahmadi

Åh vilket fint par :)

Svar: Ja, de är ett superfint par. :-) Tack för att du besökte min blogg!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: