#67: Isabella ❤ Erik - bröllopsfotografering

Publicerad
 
God kväll!
Imorgon ska jag plåta heldagsbröllop igen. Jag har suttit och redigerat bilder för fulla rullar och jag känner att jag bara måste visa denna bild. Hur vackra är inte Isabella och Erik tillsammans? Kärleken mellan dem syns verkligen! Ett sådant trevligt par, så ödmjuka och positiva och alltid med ett leende på läpparna. Och platsen som vi fotade på, vilket magiskt ställe! 
 
 
Jag kommer sannolikt inte hinna lägga upp fler foton förrän under nästa vecka, eftersom jag ska försöka bli klar med de flesta av föregående veckas bröllopsbilder innan det är dags att jobba på Närcon som fotograf. Kommer dessutom ha bästa Emelie, som också ska jobba på Närcon, på besök samt eventuellt besök av bästa Inger samtidigt. Så himla kul och mysigt att ha kompisar på besök för första gången på väldigt länge (mer än ett år, tror jag bestämt) så jag ska verkligen ta tillvara på det fastän jag jobbar! 
 
 
Nu ska jag sätta mig framför TV:n och titta på Sherlock tillsammans med S (om han någonsin blir klar med att göra en backup av sin telefon). Benedict Cumberbatch har verkligen supersnygga ansiktsdrag, jag kan inte sluta tänka på hur bra han skulle vara som modell (helst framför min egen kamera... kändisfotograf, det låter som ett roligt yrke). Men jag får nöja mig med att fota mina hundar när de tigger hemmagjord glass istället. ;-) 
 
 
 
 
 
 
Ta hand om er därute och ha en riktigt mysig helg i solen!

Superfin bild på vackert par!
Oj, vad det lyser i ögonen av önskan att få en liten smakbit av glassen! Haha!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: