#66: ett vackert brudpar i Norrköping.

Publicerad
Isabella Erik 2014-07-05 Norrköping
 
God eftermiddag!
Nu har jag jobbat nästan oavbrutet sedan klockan 09:00 imorse så jag känner rent spontant att jag förtjänar att ta helg. Yaaay! :D
Imorgon blir det att fortsätta jobba på Isabella och Eriks bröllopsbilder. Här är en förhandstitt. Visst är de helt makalöst fina? När jag fotade deras stora dag fick jag en hel del nya favoritbilder och jag kan knappt bärga mig tills jag får visa dem för brudparet. 
 
 
Vädret är grått och trist och jag har ont i heeela kroppen av att ha burit på mina kameragrejer samt att jag har suttit framför datorn och redigerat för länge (monotona rörelser - check!). Så även nacken värker en hel del. Skulle nog inte skada med lite massage, faktiskt.
 
 
Nu ska jag gå och mata hundarna, sedan blir det att gå ut med dem i regnet och därefter ska jag ta det lugnt framför TV-skärmen och Netflix. Har ju börjat kika på serien "Sherlock" och den är så nervpirrande spännande! Problemet är väl att jag sitter och betraktar karaktärerna ur en mer professionell synvinkel och lägger märke till hur folk har gått tillväga för att ljuset bäst ska lysa upp skådespelarnas ansikten utan att det blir för mycket skuggor under ögonen, vilka skärmar de kan ha använt, softboxar, bokeh i bakgrunden, etc. Lite smått irriterande faktiskt. Arbetsskada, anyone? :)
 
 
Sayonara, ta hand om er därute!

Gud vilken underbar bild Shora, du är så galet duktig!

Svar: Tack så jättemycket!! <3
Shora Ahmadi

Isabella och Erik

Underbar bild!!! Vi längtar massor tills vi får se fler!!! Du är sååå duktig!!!!! Kram till dig!!!

Vilken Fin bild :D

Svar: Tack så mycket!
Shora Ahmadi

Fint shora! Duktig du är!

Sv, få går oxå igång på ämnet "hund på offentlig plats" hör jag! :) ja det är en het potatis. Jag är väl medveten om att folk är både huvdrädda och allergiska men jag förväntar mig inte att min hund ska sitta i folks knä och släta av dom, bara att få vistas tillsammans med oss på offentlig plats!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: