#62: tisdagstankar.

Publicerad
Anna ♥ Carl-Johan
Vadstena, 2014
 
God kväll!
Idag har det varit full rulle (som vanligt). Ogillar tisdagar av någon anledning - gillar måndagar bättre. 
Har skickat iväg bilder, redigerat, provfotat och varit "strandsatt" i Vikingstad på grund av en felaktig karta på Google Maps, vilket resulterade i att jag surt fick betala för taxi för att överhuvudtaget kunna ta mig till min destination. Vilken tur jag har att jag har underbara kunder som är snälla nog att skjutsa mig till Linköping när vi var klara med fotograferingen! 
 
 
Ska precis fixa lite lågupplösta bilder till detta brudpar, som ni ser här ovanför, men det tar sin lilla tid. Tror bestämt att jag måste be S kika på uppgraderingar av datorkomponenter... tror jag behöver en snabbare hårddisk och mer RAM-minne.
 
 
Jag vill verkligen börja redigera bilderna som jag plåtade i lördags (heldagsbröllop) men måste beta av min lilla kö först. Önskar att jag hade en assistent som kunde göra en del av jobbet. Kanske borde skaffa mig en i framtiden, hehe. 
 
 
För övrigt är det stekhett i Linköping. Såsom en väninna uttryckte det: "Idag är en sådan där dag då man måste duscha två gånger p.g.a. att man smälter." 

Du är sååå galet duktig!

Svar: Tack så mycket! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: