#58: busy little bee.

Publicerad
Trivium, Bråvalla festival 2014.
 
 
Hallå där!
Nu är det full rulle med alla bröllopen i juli. Ibland hinner jag stanna upp, tänka en stund - och sedan är det bara att köra för full gas igen. På lördag blir det heldagsbröllop, vilket jag ser fram emot. Jag måste se till att vila ordentligt idag och imorgon så att jag är på topp på lördag morgon. 
 
 
Ska strax iväg på min "lunchrast" och promenera med hundarna. Men innan jag gör det så går jag tillbaka till mina musikaliska rötter och lyssnar på en helt fantastisk låt av The Offspring. Jag vet inte vad som hände genom åren, vad som gjorde att jag "glömde bort" att lyssna på dem - men nu känner jag dragningskraften till musiken igen. Tack för det, Bråvalla festival 2014. Har ni inte sett mina bilder på The Offspring så tycker jag att ni ska kika på dem direkt genom att klicka på denna lilla länk! Ibland är mitt liv så himla gött och den kvällen var en av mina bästa kvällar någonsin, trots att bilderna inte blev så bra som jag hade velat. 
 
 
För övrigt har jag varit dålig på att hålla mig uppdaterad kring de bloggar som jag brukar läsa. Ska försöka bättra mig på den fronten!
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: