#3: planer inför den nya lägenheten.

Publicerad
 
 
God morgon!
Jag sitter och dricker te och är fortfarande superförkyld. Mår lite bättre, tack och lov, men näsan och halsen vägrar ge med sig.
Höll på att städa lite på skrivbordet innan jag tar tag i att eventuellt försöka vara lite produktiv (eller att gå och bädda ned mig och vila) och hittade dessa gamla foton som jag hade framkallat. Jag ska nog göra en canvas på Gonzis studiobild, den är charmig. Sugar var så liten för några år sedan, det kan man inte tro när man ser honom idag!
 
 
Om några veckor flyttar vi in i vår nya lägenhet, som blir vår allra första bostadsrätt. Det känns lite läskigt, men mest spännande. Jag har aldrig ägt en lägenhet förut (det är ju inte riktigt samma sak som att hyra) och det finns så många grejer som jag skulle vilja göra med den - om ekonomin tillåter det (det är inte billigt att renovera och jag har ingen höna som värper guldägg åt mig, hihi).
 
 
Jag har stora planer kring hur jag vill att mitt kontor ska se ut. Fler bilder kommer att framkallas och jag ämnar sätta upp dem på väggen på ett snöre, d.v.s. sätta fast dem med klädnypor. Jag ska göra rummet så inspirerande men stilrent som möjligt då det annars blir lätt för mig att tappa fokus medan jag jobbar. I dagsläget kommer jag att använda min Macbook Pro som bildredigeringsverktyg och ha en större, extern skärm för att se hur bilderna ser ut i "verklig" storlek. Så småningom kommer jag definitivt investera i en iMac.
För övrigt måste jag måla om mitt bord i vitt då jag är trött på den svarta färgen, och vitt skulle passa kontoret mycket bättre.
 
 
Om ett antal veckor kommer det att bli en hel del fokus på hundfoto på bloggen igen, om allt går som planerat. Ser fram emot detta.
 
 
Kramar,
 
 

Det är så genomroligt att planera nytt boende, inreda i huvudet och längta!!
Hundfoto - YEEEY!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: