#1: filmkväll och förkylning.

Publicerad

 

God kväll, alla fina - och god fortsättning!
Förkylningen verkar inte vilja släppa sitt grepp om mig och jag känner mig nästan krassligare än igår. Jobbigt som få och jag känner mig lite trött i kroppen. Jag och S bestämde oss för att ha filmkväll och valet föll på "Transformers". Den var faktiskt mycket bättre än förväntat. Gillar söta robotar. 
 

Dagen har spenderats med att utföra företagsrelaterade grejer på datorn, såsom att skapa en ny, snygg fakturamall och lite bokföring. Dock har jag mestadels vilat och jag har även bläddrat lite i det senaste numret av "Digitalfoto för alla" som jag fick i brevlådan för några dagar sedan.
 

Min fina mor kom på besök på kvällen och hade med sig vovven Orca. Ända sedan Gonzi lämnade oss är Orca väldigt deprimerad, och för första gången sedan den dagen förmådde jag mig faktiskt att klappa henne ordentligt (har inte orkat göra det förut) och kramade om henne medan hon gav mig små pussar på hakan. Det kändes som att vi tröstade varandra. 


För övrigt hoppas jag att min nya kamera anländer snart. Det kliar i fingrarna och jag vill verkligen fotografera och testa den ordentligt innan det är dags för mig att plåta årets första fina brudpar (i februari), med provfotografering om mindre än en vecka. 
 
 
Nu ska jag försöka sova lite. Många kramar,
 
 

Krya på dig :)

OCH GOTT NYTT ÅR!

Svar: Tack, och gott nytt år på dig med! <3
Shora Ahmadi

Klokt val med filmkväll!!
Kryakram!

Svar: Tack, kraaam! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: