#12: Metalica.

Publicerad
 
Flytten gick bra och jag är snart på banan igen. Här kommer en bild på fröken Metalica (stavas inte som bandnamnet), en liten filur på 14 kg. (shar pei-blandning). Mer om henne i ett senare inlägg. :)
 
Kram,
 
 

Men oooo, vilken sötnöt!!
Är hon din? Ser fram emot fler detaljer!
Skönt att flytten gick bra. Har saknat dina inlägg.
Kram!!

Svar: Ja, hon är verkligen jättesöt! Påminner mig väldigt mycket om Gonzi, fast i miniatyrformat (endast 14,2 kg.!). Ja, hon är min tjej som ska hjälpa mig bearbeta sorgen efter Gonzi... <3 Hon är rädd för händer och för män men jag försöker jobba på det.
Jag har saknat att läsa dina inlägg, ska försöka uppdatera mig så fort som möjligt! Kram!! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: