#73: Sara ❤ Magnus - bröllopsfotografering.

Publicerad
 
God kväll!
Detta blir ett kort, väldigt kort, inlägg. Fick precis superfina, underbara och fantastiska kommentarer och beröm från brudparet som jag plåtade för några veckor sedan och därmed ska deras bilder läggas på postlådan imorgon. :-) Jag blir alltid lika lycklig och varm i hjärtat när "mina" brudpar blir nöjda, det är mitt allra högsta mål och jag försöker alltid lägga ribban extra högt för mig själv. :-)
 
 
Tänkte att jag bjuder på en av mina absoluta favoritbilder från Sara och Magnus bröllop i Norrköping. Det var en utmaning att fota mitt i solljuset på en vit filt, men det gick kalasbra ändå. 
 
 
Nu ska jag sova. Jag har jobbat och jobbat och jobbat, så nu blir det gött att krama kudden. :-) 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: