#41: lite allt möjligt.

Publicerad
 
 Min konsertartikel/-recension går nu att läsa på ROCKBLADET.se!
 
Hallå där!
Som synes här ovan går det nu att läsa min konsertartikel på Rockbladet.se! Surfa in via länken här ovan och kika på den, vetja! Jag såg att flera av banden som är omnämnda i artikeln har länkat vidare och de verkade supernöjda med mina ord om deras framträdanden! Det känns jättekul! 
 
 
Jag är snart klar med att redigera de provfoton som jag tog i förra veckan. Jag hoppas att paret blir nöjda med bilderna - jag tycker att de blev supergulliga. :) 
 
 
På tal om företag och blivande brudpar så hörde faktiskt paret av sig, som jag nämnde för några veckor sedan i ett annat inlägg, vilka jag mötte på en konsert med Sick Puppies! Jag ser verkligen fram emot att fota dem på deras stora dag. På fredag ska vi träffas för konsultation. Jag är så otroligt taggad och vet att detta blir superbra!! 
 
 
Förutom allt detta fantastiska som jag redan har skrivit om så har jag även blivit klar med promobilderna som jag fotade åt Cirkus Prütz i förra veckan. Jag blev även tillfrågad av Jan Olsson i Cirkus Prütz om jag kan tänka mig att fota och fixa rörlig bild (d.v.s. filmning) av hans andra band, Heart of Soul, i Motala inom kort. Självklart tackade jag ja till uppdraget! :) 
 
 
Uppdatering gällande hundfronten. Jag har varit iväg och handlat lite roliga saker åt Metalica. Besökte en lokal marknad där jag inhandlade hundgodis som uppskattades av både Metalica och Orca. Idag cyklade jag till Tornby tillsammans med min mor och köpte en hundbädd, som verkar uppskattas av min lilla tjej av mobilbilden här nedan att döma. :) 
 
 
 
 
Jag har fått den helt awesome äran att utföra volontärarbete (med betald flygresa och logi) under några dagar för ADA (Animales de Andalucia). I min uppgift ingår att jag ska hjälpa till på ett av hundhemmen med att förbereda hemresa för några hundar som har fått ägare i Sverige. Jag har även fått i uppdrag att fotografera åt hundhemmet och ADA eftersom jag är fotograf till yrket. De är i behov av nya bilder till sina hemsidor och de frågade om jag kunde tänka mig att göra detta. Jag älskar att utföra volontärarbete när det kommer till djur som behöver "forever homes", så detta passar mig alldeles utmärkt - som handen i handsken! 
 
 
Nu ska jag faktiskt ta mig friheten att sluta jobba, eftersom klockan är 20:32 denna söndagkväll och jag känner rent spontant att jag behöver lite fritid att kunna umgås med min familj. Jag har jobbat järnet hela veckan, inklusive helgdagarna, till sent på kvällen. Må så gott, allesammans! 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: