#39: The Unguided (förhandstitt)

Publicerad
 
 
Idag bjuder jag på några bilder på The Unguided - en liten förhandstitt från fredagens spelning på L'Orient i Linköping. Det kommer att komma upp en artikel samt videointervju på Rockbladet.se inom kort. Jag kommer även att lägga upp några bilder på de tre förband som spelade samma kväll. Ser verkligen fram emot att publicera allt vårt material, som jag och S har jobbat på!
 
 
Om några timmar ska jag och S traska iväg till mina föräldrar där vi ska grilla. Jag har börjat äta mindre och mindre rött kött och mer fisk, så jag kommer troligtvis enbart äta grillad lax med grönsaker och kamutvete. Ser verkligen fram emot att spendera tid med mina föräldrar och deras vovvsing Orca. Mamma och pappa har en trädgård, vilket betyder att Metalica och Orca kan strosa runt i lugn och ro och njuta av den härliga solen.
 
 
Nu ska jag dricka lite te och greja på datorn tills det är dags att bege oss. 
Hoppas att ni har en alldeles fantastisk dag och att ni njuter av härligt väder!
 

Läckra bilder, mysigt med grillat! Hoppas påsken har varit till belåtenhet! Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: