#37: glad påsk!

Publicerad
Hoppas att ni har haft det alldeles underbart och att ni har en fortsatt härlig helg framför er! Själv har jag så många foton att redigera så det är helt galet, men jag valde faktiskt att ta helgledigt eftersom jag har insett att det skapar onödigt mycket stress att alltid vara "steget före". 
 
 
Bilder som ska redigeras är: fler kattbilder på Roxie, konsertbilder med Cirkus Prütz + promobilder, konsertbilder + videointervju + konsertrecension med The Unguided, konsertbilder från förbanden i fredags, samt bilder från dagens mysiga provfotografering vid Matteus Kyrka i Norrköping. Förutom detta har jag även mitt manus som jag jobbar på och som har kommit i skymundan under några dagar, vilket har gnagt i bakhuvudet. 
 
 
S har gått och dragit på sig antingen matgiftning eller magsjuka och jag har tagit hand om honom. Metalica gjorde också sitt bästa för att vara vid husses sida, som synes på bilden här ovan. :) 
 
 
På tal om vovvar så funderar jag och S på att eventuellt ställa upp som jourhem för en vovve som verkligen behöver oss. Vi har mailat en omplaceringsförening om våra önskemål, och nu väntar vi bara på svar. Två hundar blir dubbelt så mycket jobb, dubbelt så många kostnader, men också dubbelt så mycket kärlek. <3 Om detta blir av så får vi hoppas att fröken Metalica också tycker att det är underbart och roligt. Lite gruff blir det säkert men det går nog att lösa. Får hoppas att katterna inte blir lika ilskna som sist när Metalica anlände.
 
 
Nu ska jag sitta och dricka min kopp te i lugn och ro och bara vara i ögonblicket. Med andra ord kommer jag inte att jobba och jag ska inte stressa angående saker som bör göras. Det får ta sin lilla tid. Nästan alla andra har ledigt nu, och det förtjänar jag också att ha. :)
 
 

Så söt hund!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: