#33: upcoming gigs plus lite annat.

Publicerad
Nu finns konsertrecension och mina foton från Sick Puppies spelning på ROCKBLADET.se!
Mina kollegor och jag gjorde ett bra jobb. Sick Puppies retweetade vår recension med tillhörande bilder!
 
 
God eftermiddag, alla fina människor därute!
Idag har jag redigerat lite bilder, men har varit ganska trött och hängig så bilderna som jag hade tänkt lägga upp blev inte klara. Oh well, har ju egentligen ingen deadline men det hade varit trevligt med lite söta hund- och kattbilder. Förhoppningsvis kommer jag att känna mig piggare imorgon. :) 
 
 
På fredag ska jag och S iväg och plåta samt recensera The Unguided, vilket känns superkul! Så himla nice att ha sällskap för en gångs skull och inte fixa allt på egen hand. På lördag ska jag träffa vovven Amber igen och på söndag har jag provfotografering med ett fantastiskt trevligt blivande brudpar. Fullspäckad vecka, med andra ord!
 
 
Jag har varit dålig på att hålla koll på mina favoritbloggar men ska bättra mig, jag lovar. Det är bara så otroligt mycket på gång i mitt liv just nu. Inte nog med att jag driver mitt företag, har kundmöten och provfotograferingar, men jag jobbar på min favoritarbetsplats då och då när jag behövs och dessutom vill jag bli mer aktiv på musikscenen i egenskap av fotograf här i Östergötland vilket per automatik innebär att jag jobbar sena kvällar. Jag skriver även på mitt manus. Så, ja. Fullt upp!
 
 
Nu ska jag relaxa med en kopp te, det känns som att jag nästan jobbat ihjäl mig idag. Har fått väldigt mycket gjort och även hunnit besvara flera kundmail. Produktivitet, go! 
 
 
Hoppas ni har det bra därute - kram på er alla!
 

Så roligt att läsa om allt du tar dig för!
Längtar efter hund-och kattbilder!

Svar: Tack, fantastiska Therese! <3 Jag hoppas att jag kan ladda upp lite bilder snarast möjligt! Kram!
Shora Ahmadi

Du är så vansinnigt duktig och produktiv!kram

Svar: Tack, fina du! <3 Kramar!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: