#28: remake.

Publicerad
En bild från 2013 på min pälskling. Du fattas mig.
 
God kväll!
Dagen har spenderats med att redigera bilder från helgens provfotografering samt att jag gjorde om min hemsida en aning. Det finns ganska mycket som behöver göras. Exempelvis behöver jag fixa en ny logga, men jag har redan knutit en kontakt som känns bra och professionell så loggan blir inga problem. Jag har full tilltro att det blir kalasbra när jag väl genomför beställningen. 
 
 
Jag hade svårt att sova inatt, låg och tänkte på min fina Gonzi som fattas mig. Metalica hjälper mig bearbeta sorgen, hon är lite som terapi för mig. Men det är inte riktigt samma sak, trots att jag älskar min nya vovve också. För en stund sedan satt jag och bläddrade igenom gamla arkivbilder och hittade en på Gonzi, som jag kände att jag var tvungen att redigera på ett annorlunda sätt och resultatet ser ni här ovan. Hittade även gamla valpbilder från 2011 som fick mitt hjärta att knyta sig. Jag önskar att jag hade tagit bättre - och fler - bilder på honom när han var liten. Hade så gärna velat förstora bilderna.
 
 
På tal om förstoring så fick jag hem mitt foto från min leverantör. Denna kommer bli så fin på vår vägg, precis ovanför TV:n! Måttet på förstoringen är 50x70. Guldramen fick jag i present av min mor just för detta ändamål. 
 
 
 
 
Nu ska S och jag kika på "The Office" (USA-versionen). 
Kram,
 
 
Anonym

Med oooooo, vad fin tavlan blev!!! Jag blir sugen själv att fixa en förstoring. Jättefin ram också!
Urs för att mista sin hund!! Mina har lovat att leva 40 år, så jag hoppas de kan hålla det.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: