Tack till er!

Publicerad
God eftermiddag!
Wow, jag såg att jag har haft en boost kring antalet besökare på min blogg. Tack för att ni kikade förbi och jag hoppas att ni vill stanna kvar och följa mig på min fotografiska resa genom livet, konserter och alla vackra årstider i Linköping. :)
 
Jag har suttit och jobbat lite med marknadsföring och annat roligt som rör företaget. Förutom det kommer jag att göra om min konsert- och festivalsida och flytta över den till en annan plattform som jag för övrigt är grymt nöjd med i dagsläget.
Har även passat på att städa hemma så det är skinande rent och fint, både i kök, badrum, sovrum och vardagsrum. Ja, i hela lägenheten alltså. Det enda som återstår är att rensa lite på mitt eget skrivbord.
 
Jag sitter för övrigt och väntar på ett paket från FedEx. Det är troligtvis den exklusiva bröllopsboken som brudparet Maria och Damir har beställt från mig. Om min teori stämmer kommer ni att få en liten tjuvkik på härligheten här på bloggen, so stay tuned. :)
 
 
Om ni inte redan har kollat in min nya look på hemsidan (klicka här), så
gör det! Jag är verkligen jättenöjd med gallerierna!
 
 
 
Kramar till er alla,
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: