Stora, glada nyheter!

Publicerad
God kväll, allesammans!
Hur har ni haft det idag? Jag har haft en ganska så stillsam och härligt solig dag. Har gått ut på promenader med hunden och bara njutit, trots det något kyliga brisen.
 
När jag kom hem såg jag att jag hade en överraskning i postlådan.
Jag har nu officiellt fått min F-skatt och har därmed en registrerad enskild firma!
Åh, ni skulle bara veta vilken lycka jag känner just nu! Det är fantastiskt. Jag är medveten om att företag tar ett tag innan de verkligen kommer igång men jag ska kämpa på och göra det som jag är bäst på, nämligen att fota. So what om det är tufft att etablera sig i Linköping när det redan finns så många duktiga fotografer? Jag låter det inte nedslå mig, utan kämpar på som vanligt.
 
Min far köpte en liten godsak till mig för att fira att jag äntligen fått min F-skatt beviljad.
 
 
Lite smarrigt mumsis!
 
Förutom detta har jag en stor fotografering på söndag med bandet Bonebreaker. Det blir en mycket spännande plåtning, tror jag! Jag gillar verkligen dessa grabbars stil, de är nästan grymmare än originalbanden som de gör covers på. Helt fantastiska. Jag är så taggad att ha dem i studion och att få plåta deras promotionbilder. Åh, det kommer bli så häftigt, det lovar jag er!
 
Jag har även en spännande fotografering på gång redan den 21 september men jag lämnar inte ut några detaljer riktigt än. Det kommer lite info senare, hehe. 

Grattis och STORT lycka till med Ditt nya företag!

Svar: Tack så mycket! <3 Kram!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: