Rockstad Falun: Wolf.

Publicerad
Bandet Wolf @ Rockstad Falun 2013.
 
Nu har jag äntligen redigerat klart bilderna till kattkalendern och har tagit tag i lite fler bilder från Rockstad Falun. Det är många, många band kvar att redigera bilder på. Phew, kommer nog ta ytterligare någon vecka att bli klar med alla. Det kommer nog att dyka upp kontinuerliga foto-uppdateringar under veckan. Hoppas ni har överseende. ;-)
 
 
 
 
Det är fantastiskt roligt att vara pressfotograf, måste jag säga. Bandet Wolf som jag fotade visade sig vara en rejäl utmaning för mig. Inte nog med att det var mycket rörelse på scenen men det visade sig att en av bandmedlemmarna skulle blända mig och en annan tjejfotograf med sin utstrålning och sitt utseende. Ibland kan man inte förutse allt, hehe. :-)
 
 
 
 
 
 
Wolf var grymma på scen och mer än grymma live. Min Spotify-lista går varm på deras låtar. Kan rekommendera låtarna "Voodoo" och "Love At First Bite"!
 
 
 

Wow vilka helt fantastiska bilder! :)
Får man fråga vad du har för objektiv till dessa och inställningar? :)

Bilderna är verkligen underbara! Otroligt fint ljus och snyggt med effekterna!
Jag gillar skägget på 3:e bilden... ;)

Svar: Tack så jättemycket! <3 Ja, den gillar jag med. ;-)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: