Rockstad Falun: Hardcore Superstar.

Publicerad
 
 
 
Jag är barnsligt förtjust i tatueringar, det kan jag inte sticka under stol med. Varken jag eller S har tatueringar så därför passade jag på att försöka fota lite up-close när det kom till Rockstad Falun. Här är några av mina favoritbilder på sångaren i Hardcore Superstar.
 
 
 
 
Vi stod nära varandra. Väldigt nära. Jag befann mig precis framför honom och fotade för glatta livet i mörkret (det var nästan midnatt om jag inte minns helt fel) och de andra pressfotograferna hängde över axlarna på mig med sina kameror, vissa med enorma objektiv på. Och där stod jag med mitt lilla fjuttiga 28-75 och var besviken över mitt val av objektiv, som senare visade sig ha varit ett vettigt val trots allt. Bilderna blev helt okay, som synes här ovanför.
 
Jag brukade ärligt talat aldrig lyssna på Hardcore Superstar förut. S är ett stort fan av dem och hade talat varmt om dem i flera månader, om inte i flera år och när jag fick reda på att jag skulle fota dem ville jag få så bra bilder som möjligt, för S skull. Vill nämligen göra en förstoring på en av bilderna som han kan sätta upp på "sin" vägg i vardagsrummet där han kan få inspiration när han tecknar digitalt på datorn via sin ritplatta. Men jag blev helt frälst där jag stod och försökte få vettiga bilder. De andra bandmedlemmarna gav jag mer eller mindre upp på, min kamera och jag kommer inte överens när det är nästan helt mörkt.
 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas att jag får fota Hardcore Superstar fler gånger i framtiden! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: