Nya designen är uppe.

Publicerad
Ja, den är inspirerad av Nevnariens design vars blogg jag inte brukar följa utan bara tittar in på ibland (är dålig på det där med att följa andra bloggar). Tack Sanna! Hoppas bara det går att fixa till den "vita randen" också i inläggen. Annars får det vara så här för det ser kalasbra ut ändå.

Tänkte bjuda på en bild från ett fotouppdrag med bandet Bonebreaker. :) De ville ha lite promo-shoots i studion och jag fixade det åt dem. Fler bilder kommer under dagen! Nu är det dags att gå ut med vovvsingen. Sedan kommer jag redigera bilderna till Helikopterflottiljen (yes, det är alltså militären - ett av de mest spännande uppdrag som jag haft) som jag fotade för några dagar sedan.
 
 
 
 
 

Alltså, du är ju bara BÄST!! <3

Svar: Tack! <3 Måste uppdatera mig med din blogg också! Är väldigt nöjd med min fina design som Sanna skapat åt mig!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: