Lite nytt i hyllan och kundutskick.

Publicerad
 
 
God förmiddag!
Kolla in min nya receptsamling som jag fick hem i brevlådan häromdagen. Jag har bestämt mig för att försöka äta mer "djurvänligt", kanske inte alla dagar i veckan eftersom jag verkligen tycker om fisk (a.k.a. sushi) men en eller två dagar i veckan ska jag försöka i alla fall. Den ende som kommer att klaga är S men han får faktiskt anpassa sig lite också, tycker jag.
 
Jag sitter här med två vadderade kuvert.
De är adresserade till två av mina härliga kunder! Förhoppningsvis blir de nöjda med sina foton. Jag är jäkligt nöjd, speciellt med bebisbilderna från senaste studioshootet. Jag lägger inte upp bilderna på begäran av lilla Linneas mor så ni får helt enkelt föreställa er att bilderna blev himla bra, hehe.
 
Nu ska jag ta och laga lite mat. Vad det blir återstår att se.
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: