Hemma i mitt kök.

Publicerad
Det lagas mat i köket och livet känns ganska så stillsamt idag. Skönt, så väldigt skönt.
 
Småknasig bild på S.
Jag klandrar hans muskulösa armar att kamerans fokus hamnade just där och inte på hans fantastiskt vackra ansiktsuttryck...
 
Mina små ögonstenar, Sugar (första bilden) och fröken Zarifa. Gonzi sover på soffan och jag ville inte störa honom med kameran.
 

Ser ni bruset i bilderna?
Jag kommer allvarligt talat att få psykbryt varje gång detta händer tills jag så småningom uppgraderar till Canon EOS 5D MKIII. Seriöst.
 
Imorgon ska det fotas katter i Norrköping och på kvällen blir det öppet hus hos fotoföreningen Linslusen. Hoppas på att få se några nya "linslöss" där.
 
Önskar er alla en fin kväll!
 

Åh, vad kul o fota katter :)
Vi ses imorgon på öppna huset :D Det blir spännande och se hur många vi lyckades locka dit :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: