Fler bröllopsbilder.

Publicerad
 
 
God förmiddag.
Idag är det en solig dag, men istället för att glädjas över årets sista varma dag sitter jag hemma och deppar. Jag vet inte hur många jobb jag sökt och alla har gått vidare med andra sökanden. Jag har gedigna kunskaper, erfarenheter och enorma resurser (samt akademisk examen) men det räcker tydligen inte. Egentligen vill jag säga ett och annat just nu men jag orkar bara inte. Istället ska jag fokusera på det som jag vet att jag är bäst på: att skriva och fotografera.
 
Just därför ska jag ta tag i min hemsida, göra om framsidan och lägga till bröllopskategorin. Fick en hel del fina bilder på Maria och Damir på deras vackra bröllopsdag och som jag vill pryda hemsidan med. Faktum är att jag mår bättre när jag går igenom mina foton.
Jag är ju förbaskat duktig på det jag gör. Jag behöver inte deppa. Någon gång lossnar det och det kommer att bli bra.
 
 
Bjuder på ytterligare en bild på fina Maria och Damir.
 
 
 

Underbara bilder! Hoppas det ljusnar på jobbfronten inom kort. Kram!

Svar: Tack så mycket! <3 Kramar från mig och Gonzi!
Shora Ahmadi

Åh va fint Shora! Va duktig du är!

Svar: Tack så mycket! Kram!
Shora Ahmadi

Vilka fina bilder, och det där med jobb kan verkligen gå segt, hoppas att det löser sig. Annars får du satsa på fotografin helt enkelt! :)

SV: Åh men tack så mycket! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: