De första, färska intrycken efter konserten.

Publicerad
YOHIO @ Flygeln / Louis De Geer-hallen, Norrköping, 2013.09.13
 
Herregud, vilken fantastisk underhållare och sångare YOHIO är. Jag är helt paff. Detta var någonting helt annorlunda från det som jag sett på TV, det som lästs och det som jag förväntade mig. Jag hade roligt, varenda minut. Och jag stannade kvar under hela konserten, vilket jag oftast inte gör när jag fotar, inte ens när det kommer till mina absoluta favoritband.
 
Tänkte att jag slänger upp en liten bild för er som inte var där. Fy tusan, vad bra det var!

Jättehärlig bild!! Kan tänka mig att hela kameran är fullproppad.

Svar: Tack så mycket! Du skulle bara veta hur många minneskort jag fyllde. ;-)
Shora Ahmadi

Jag formligen ÄLSKAR Yohio! Kanske inte musikstilen, men hans karaktär, röst, utstrålning, ödmjukhet samtidigt som en självklar självsäkerhet!
Fantastisk bild fick du till också.

Svar: Tack så mycket! Jag kan bara hålla med dig till fullo. Till en början var jag lite skeptisk eftersom han verkligen försöker efterlikna visual kei-stilen från Japan (som jag personligen tycker att japanerna är allra bäst på) men nu är jag helt frälst - han gör det så bra. Hans utstrålning är sprudlande och härlig samtidigt som den känns ödmjuk och varm.
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: