Forgotten pictures.

Publicerad
Wolf @ Rockstad Falun / Sabaton Open Air 2013.
 
Ensiferum @ Rockstad Falun / Sabaton Open Air 2013.
 
Ensiferum @ Rockstad Falun / Sabaton Open Air 2013.
 
God eftermiddag!
Jag har ännu inte ätit lunch och känner mig fullständigt rastlös. Kanske äter någonting snabbt och tar en sväng ut med kameran i det vackra höstvädret. En visit ut i Tinnerö eklandskap låter inte helt fel, faktiskt. 
 
Bjuder på några bilder vars existens jag hade förträngt från Rockstad Falun 2013. Det blir fler, det kan jag lova!
Ja, jag gillar gitarrister och bassister. De har ofta väldigt intressanta uttryck medan de spelar!
 
Kramar,
 
 

Åh jag bara älskar den första bilden! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: