Dagens fotoschema.

Publicerad
 
 
God morgon, alla fina! 
Har ni haft det bra? Idag har jag sett statusuppdateringar på Facebook och bilduppdateringar på Instagram om att det har snöat i norra Sverige. Så pass tidigt! Jag hoppas verkligen att snön väntar lite med sitt intåg i Östergötland. Jag har inget emot det men jag har något emot is på marken i kombination med en hund som tycker om att dra, hoppa och skälla. Det och kylan, förstås. 
 
Idag fotar jag fler klasser i universitetets lokaler. Har fått en hel del spexfoton som är lite roligare än rena porträttbilder. Blir intressant att se hur katalogen ser ut när den tryckts! 
 
Jag funderar allvarligt talat på att köpa ett komplett studiopaket (portabelt) och ha det hemma, men i dagsläget bor vi för trångt. Det finns ingen chans att jag kommer få plats med softboxar, blixtar och eventuell bakgrund i min tvåa. Tråkigt, tycker jag, eftersom jag kunde ha fått till några fina bilder på katterna och Gonzi. Måste nog byta upp mig lite och skaffa större lägenhet. 
 
Snart dags att fota igen. Nämnde jag förresten att jag glömde äta frukost idag? Jag och Gonzi låg och drog oss i sängen och ville inte gå upp alls. När han blir lat så blir jag också per automatik lite seg av mig.
 
Många kramar till er alla!
 
 

Vilket roligt uppdrag!! du är bra!

Svar: Tack, fina du! Jag måste bara se till att försöka få tid över till att läsa din och några fler bloggar som jag aktivt följer! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: