A rare one.

Publicerad
Canon EOS 7D + 28-75 mm f/2,8
 
Det är inte ofta jag får bilder på Zarifa.
De flesta känner inte till storyn om att Zarifa är en f.d. hemlös och skygg katt från Södertälje. Hon är fortfarande väldigt speciell i sitt sätt, trots att hon bott här hos oss i cirka 1½ år. Vissa ljud och rörelser, även långsamma sådana, skrämmer vettet ur henne. Hon får för sig att löpa, trots att hon är kastrerad och hon tycker att plastpåsar är bland det härligaste som finns (och som hon ofta dreglar på i upphetsning när hon småtuggar på dem).
 
S är kattallergiker och har stora problem med allergin ända sedan Zarifa kom in i bilden, men han älskar henne lika mycket som jag gör. Även om han nu inte skulle erkänna det rakt ut, eftersom han i grund och botten är en hundmänniska. :)
 
Det var roligt att få nya bilder på lilltjejen, trots att hon inte är någon "top model" om man jämför med Sugar.
 
 
 

Söt :3

Svar: Zarifa tackar! :)
Shora Ahmadi

så söt :)

Svar: Tack! :D
Shora Ahmadi

Så sööt!

Svar: Tackar! :)
Shora Ahmadi

OJ, vilken vacker kisse!!

Vilken oerhört fin katt! jag är oxå en hundperson, har lite svårt för deras sätt, my ay or the highway :) Sen har jag aldrig träffat en gosig katt utan de bara hoppar undan när jag vill ha kärlek!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: