50mm f/1,8.

Publicerad
Kolla in läppen... :)
 
 
God dag!
Några random vardagsbilder på Gonzi som jag tog idag. Måste verkligen träna mig i att använda 50mm igen. Det var alltför länge sedan sist.
 
Imorgon har jag en familjefotografering inbokad i studion, härligt! Ser verkligen fram emot detta!
 
Nu ska jag gå och köpa sallader till lunch tillsammans med S. Får se om det blir fler bilder under dagen.
 
Kramar,
 
 

söt :)

Svar: Ja, det är han verkligen. :) Tack för kommentaren!
Shora Ahmadi

Fina bilder :D

Svar: Tackar! :)
Shora Ahmadi

Sv: tack, visst är hon söt :)

Sv: hehe okej :D

Vackra, vackra vovve!!!
50mm.... Låter nästan som nån slags ammunition för mig som inget kan. Gissar dock att det är nåt objektiv eller nåt.
Kram!!

Tack för grattis hälsningen! :)
Härliga gamla 1.8:an! Älskar't


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: