Lördagsinlägg utan bild.

Publicerad
God kväll, alla fina!
Hur har ni det därute?
 
Jag har precis fått en bröllopskonsultation bekräftad inför ett bröllop som jag ska fota nästa år. Mer info kommer jag inte lägga ut (sorry, folks) men det kommer bli en väldigt fin ceremoni och det känns otroligt roligt att jag kommer att få äran att dokumentera den! 
 
Jag har även fått ett shoot bekräftad inför morgondagen då jag ska fota en fin liten shiba (shiba inu; en hundras från Japan)! Det kommer bli otroligt spännande då jag bara har träffat en shiba förut och det var inte för en plåtning. 
 
Nu till lite tråkiga saker. Min älskade Gonzi har sedan 8 månaders ålder haft diagnosen höftledsdysplasi och vissa allergier som nu förvärrats. Han har inte kunnat gå på långpromenader i ungefär en veckas tid och går på medicin just nu men har fortfarande väldigt ont i sitt knä och i höfterna - och han kliar sig frenetiskt hela tiden. Inga behandlingsmetoder har fungerat än så länge. Mitt matte-hjärta värker och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till då veterinärerna har sagt att det enbart kommer bli värre med höfterna och att det kan förvärras på grund av pålagringar. Håll tummarna för att det på något sätt löser sig för min lilla pälskling.
 
Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens plåtning. Ta hand om er!
 
Kramar,
 
 

Roligt med bröllopsbokning :)
Och mysigt att fota en shiba imorgon, jag träffade samma shiba du tidigare träffat i torsdags och lär träffa henne igen nästa vecka. Supermys :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: