Spännande fotografering.

Publicerad
Hallå där, allesammans!
Hade ni en fin fredag? Jag och S åkte ned till stan och åt middag på New York Legends. Personligen var jag lite skeptisk i början men det var väldigt god mat. Vi åt trerätters och förutom vatten drack jag även en "melon cosmo" och te med smak av äpple, kanel och russin. Trots att det var svart te var det fruktansvärt gott! Cosmon var också jättegod men min kropp klarar inte av alkohol så bra (jag dricker vin eller eiswein kanske max en gång om året) så jag fick smutta lite på den i omgångar. Svepte dock ned den efter ett tag eftersom den aldrig tycktes ta slut och jag mådde väl inte prima på ett tag.
 
Efter middagen gick vi på bio och såg premiären av "Evil Dead". Jösses, vilken dålig film. Jag gillar för övrigt inte splatter-filmer (jag gick med på att se den för S skull) så jag satt och blundade mest och tänkte på det dop som jag ska fotografera idag.
 
Resultatet av dagens fotografering kommer att bero på vilken ljusmiljö vi kommer att befinna oss i. Håller tummarna och ser fram emot att göra detta - och att det ska bli så bra som möjligt!
 
Eftersom det är "Caturday" idag vill jag bjuda er på ett kattfoto. :) Må gott så hörs vi lite senare!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: