Preview: Theo.

Publicerad
 
God kväll, alla fina!
Hur har ni haft det i helgen? Jag spenderade mesta delen av dagen i Norrköping igår. Väl hemma i Linköping tittade jag och S på första säsongen av serien "Arrow". Den är nästan beroendeframkallande! 
 
Fotograferingen igår var jättemysig!
Har inte visat pappa Jonas bilderna än på grund av att jag fortfarande jobbar på dem, men här är en liten förhandstitt. Visst är Theo alldeles bedårande söt?
 
I veckan kommer det förhoppningsvis bli lite fler kattfotograferingar för föreningen 9 Liv och så är det en hel del jobb som står på schemat. Imorgon ska det även färgas hår, vilket känns väldigt spännande. Får be S att ta några vettiga bilder på mig - om det ens är möjligt. Jag är en usel modell!
 
Jag, S och min mor ska kolla på filmen "Life of Pi" ikväll. Mysigt värre!
Önskar er alla en alldeles underbar afton! Kram till er alla!

Jättefint porträtt duktiga du! Gillar att bakgrunden är lite olika i färger, gör bilden mer levande. Gillar självklart fokuseringen på de vackra blå ögonen! :)

Så godis. Vilka sprittande ögon verkligen, härlig bild.

Hoppas du haft en bra kväll! Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: