Nu så!

Publicerad
 
God morgon!
Ber om ursäkt att jag inte uppdaterat tidigare. Har en hel del bloggar att "catch up with" också, vilket jag troligtvis kommer försöka göra när jag är hemma från jobbet.
 
Jag ska även besvara emails och liknande. Återkommer under dagen! <3

Man ser låååång väg att du älskar katterna Du fotar! Alltid varm själ i bilderna! Duktiga Du! <3
Du kommer göra att en hundmänniska som jag kommer skaffa katt rätt som det är...!! =)

Svar: Tack så hemskt mycket, Therese!! <3 Jag känner mig så otroligt bekväm bland katter och hundar, vet inte riktigt vad det beror på. Kanske för att jag älskar dem på mycket - och ja, jag känner ibland att jag, trots att jag är hundmänniska, ibland förstår katter på en helt annan nivå, som om de talar till mig och min kamera. :) Hihihi, skaffar du katt så bara -måste- jag fota den tillsammans med Lydia om jag har vägarna förbi! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: