Nu har jag tagit det första steget!

Publicerad
Såsom titeln antyder har jag tagit det första steget.
Jag har registrerat mig för att starta en enskild firma. :) Det känns spännande, läskigt och helt klart förvirrande men jag tror att jag kommer att klara biffen! Jag måste se till att fixa några smågrejer först men därefter är det bara att "tuta och köra"! Känns underbart att äntligen ha tagit steget, fastän det som sagt känns väldigt konstigt och förvirrande just nu. Men det kommer nog gå jättebra.
Måste bara våga tro på mig själv och min egen potential, för jag tror att det är där det största hindret ligger. Att jag aldrig vågar, att jag tror det värsta om allt jag gör. Men nu banne mig ska jag göra det här och det ska bli rätt, även om det tar jäkligt lång tid att få en kundkrets!
 
Förutom detta har jag fixat på Medicinska Föreningens bilder (gick upp tidigt imorse) och nu ska jag äta en tidig lunch för att sedan cykla iväg till jobbet. Jag kanske hinner fixa på någon eller några bilder på Rocco innan jag drar iväg likt vinden. :)
 
Ha en finfin dag, alla ni fina människor därute!
 
 
 

Åh vad roligt! Grattis till det! :)
Har tänkt att jag ska det steget oxå.. Nått tag, när jag är redo :P

SV: Ja blåsippor är vackra, ska ge mig iväg på en tur å leta dom vita oxå, men tydligen så växer dom inte här..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: