Hidden in the leaves.

Publicerad
Häromdagen hade jag modellfotografering med Malin, en jättetrevlig och duktig tjej som snart ska iväg till USA och inleda skådespelarstudier. Våra planer gick i stöpet och vi fick inte den fotosession som vi var ute efter, men jag improviserade och till slut blev det ett bra resultat. Vi har pratat om att träffas igen innan hon flyttar och då tror jag att allt blir helt perfekt. :)
 
Här är ett foto från modellfotograferingen som både jag och Malin är nöjda med (trots att jag inte är heeelt nöjd; jag är lite av en perfektionist men det beror helt på mig själv, inte modellen)! Hoppas att ni läsare gillar fotot lika mycket som vi. :)
 
 

Den var jätte fin. Duktig du är. Känner igen känslan av att aldrig bli helt nöjd, men jag tror det är sånt som driver en och får en att utvecklas mera.

Cool, snygg bild! Va fin blogg du har :)

Wow vad fin bild!

Det var en väldigt fin bild, fast lite småläskig på nått sätt oxå :P

SV: Tackar!
Ja svanar är verkligen ett vårtecken! :) Lite svårt att fånga dom på bild bara :P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: