Gamla busbilder på vovvar.

Publicerad
Flyger fram...
 
Oj då... ouch!
 
God morgon, alla fina!
Hittade dessa busbilder à la vovvar från förra sommaren när jag gick igenom min hemsidas filer. Orca och Gonzi som leker. Orca är väl inte så där jättetaggad på att leka... Gonzi å andra sidan... ja, bilderna talar nog sitt tydliga språk! Tycker så synd om Orca som leker med en bufflig och klumpig Gonzi varje dag. Gonzi är ju mycket större än henne nuförtiden, men tack och lov tycker de om varandra otroligt mycket. 
 
Nu ska jag skynda mig, ska luncha med en kollega på VTI och snacka katt! Och så kanske jag träffar på en annan kollega för att snacka lite hund också. Mysig dag! Kameran följer givetvis med, så att jag kanske kan fånga lite bilder på vägen hem.
 
Må gott, alla fina, vi hörs! 

Så fina foton! Och så en fråga: vilket webbhotell har du din hemsida på? Skulle du rekommendera det?

Svar: Tack så mycket! Jag använder Binero, tycker att det funkar kanon.
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: