1 maj.

Publicerad
Hallå allesamans!
Hoppas att ni har haft en trevlig Valborg! Jag och S tog det lugnt och satt hemma med en skål jordgubbar och tittade på Gordon Ramsays "Hotel Hell". Riktigt underhållande. Gonzi låg bredvid oss i soffan och slumrade sött. Lyckligtvis lade vi inte märke till särskilt många fyrverkerier så både han och katterna kunde sova utan att bli rädda. 
 
Jag brukar nästan alltid ta med mig kameran när det är bra väder och jag ska någonstans. Häromdagen höll jag min mor sällskap under en promenad  när jag fick syn på en svartvit katt, som verkar vara ny i området. Tack och lov är den inte hemlös - dumpade, hemlösa katter gör mig ledsen i hjärtat. Den var lite rädd men samtidigt nyfiken på vem jag var, då den bara hade sett mig ute tillsammans med Gonzi förut. Gonzi har tyvärr en förkärlek till katter och älskar att busa med dem, vilket inte alltid uppskattas av främmande kissemissar. :) 
 
 
 
Idag ska det grillas!
Jag cyklade iväg till Coop Extra och köpte matvaror inför eftermiddagens grillfest hemma hos mina föräldrar. I skrivande stund känner jag att hungern har slagit klorna i min magsäck, vill äta nu~! Måste dock lägga lite band på mig själv och ignorera hungern till senare istället. Mums, ser fram emot detta! Ska även försöka fota lite grillbilder, kameranörd som jag är. :) 
 
Nu ska jag ta mig en liten tupplur, känner att jag behöver det. Kärlek till er alla!

Bra att alltid kameran är med! finns inget värre än när kameran inte är med och ett kodak moment dyker upp! :)

Oj glömde svara om reflexskärmen! Nej jag använda ingen reflexskärm på denna bilden! Jag har fantastiskt ljusinsläpp med 3x2 meter fönster! :)

Vi har också katter i området som går omkring. Brukar också kunna fota dem lite, hihi.

Söt :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: