Hund i Yoyogi-parken, Tokyo.

Publicerad
När jag var i Tokyo i december 2012 gick jag och Kazu till Yoyogi-parken tidigt en morgon. Det var småkyligt ute, trots plusgrader och vädret var mulet. Det var meningen att vi skulle träffa några turister från U.S.A. och Canada som jag hade lärt känna under Versailles sista konsert den 20/12, vilket tyvärr inte blev av just den dagen eftersom kommunikationen och vägbeskrivningarna inte hade fungerat optimalt (jag träffade dem en annan dag). :)
 
Medan vi stod och fotade några kråkor (vissa envisades prompt med att flyga iväg och kraxa högt) blev vi plötsligt överraskade av att en liten hund sprang lös och skulle jaga just "våra" befjädrade fotomodeller. Kazu såg mäkta förvånad ut och jag skrattade rakt ut - vilket resulterade i att hunden fick för sig att han skulle springa fram till just mig i hög fart - därav den något suddiga bilden. :) Vi kunde knappt se hur de korta benen rörde sig, så snabb var den!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: