Fotografering.

Publicerad
Idag var det fotografering av några klasser vid Linköpings Universitet via Medicinska Föreningen (MF), det var riktigt roligt! Ska fota fler klasser om allt går enligt planerna om några veckor. :) Har en hel del bilder kvar att redigera på bullterriern Doris också som jag inte hunnit med och lite annat.
På måndag ska jag ut till Tinnerö med Annie och det kommer nog bli jätteroligt, som vanligt! Vi ska fota lite landskap. :)
 
Kom hem så sent idag att jag inte hunnit besvara två viktiga email angående fotograferingar, så det får tyvärr vänta till imorgon. Imorgon blir det även lunch tillsammans med S och hans jobbarkompisar, vilket jag verkligen ser fram emot.
 
Önskar er alla en underbar afton! :)

Härligt att ha mycket att göra, i alla fall när det kommer till fotojobb! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: