Nästa år blir ett fartfyllt år.

Publicerad
God förmiddag, allesammans!
Hoppas att ni haft det bra under ledigheten. Jag har fått otroligt mycket stöd från nära och kära gällande Gonzis bortgång och det har hjälpt mig en smula i bearbetningen av sorgen. Har även fått stöd här på blogg.se - tack så mycket! Det värmer verkligen, ska ni veta. 
Det känns oerhört tomt här hemma och jag försöker jobba ännu mer så att jag slipper tänka på det.
 
 
Bröllopsförfrågningarna inför nästa år ramlar in på mailen med jämna mellanrum och det är fantastiskt roligt! Det är härligt när andra tycker om mina bilder och mitt bildspråk och att de skulle vilja bli fotade av mig. Inför nästa år har jag stora planer på vilken inriktning mitt fotograferande kommer att ha och mycket fokus kommer att läggas på exklusiva djurporträtt (förutom bröllop och konserter). Mer om detta senare när det börjar närma sig.
Studion som jag hyr i centrala Linköping kommer jag inte ha tillgång till från och med januari 2014 (mitt eget val). Istället kommer jag att ha ett kontor hemma där jag även kan ta emot besök, samt en studio antingen i hemmiljö eller i en lokal i centrala Lambohov. Så 2014 kommer bli ett fartfyllt och intressant år för mig och företaget! 
 
 
Egentligen skulle jag ha varit ute och fikat ute i naturen tillsammans med finaste Susanna nu, men imorse vaknade jag omkring klockan halv sex och hade så fruktansvärt ont i halsen samt lite feber. Febern har lagt sig, dock består halsonten och jag hoppas verkligen att jag blir bättre inför morgondagen. Det är en hel del jobb framför mig och jag vill verkligen inte vara sjuk när det är så mycket roligt som händer nu de närmaste dagarna. 
 
 
Nu ska jag äta mammas kycklingsoppa och kurera mig med te och eventuellt några goda kakor. Är man förkyld så är man. :) 
 
 
Många kramar,
 
 

Vad spännande med alla planer för nästa år!! Ser fram emot att följa Dig!
Krya på dig och en stor kram från mig och vovvarna!

Svar: Jag hoppas bara att det inte blir för många planer.Vill förresten tacka för den underbara, värmande kommentaren som du lämnade i mitt inlägg gällande Gonzi - du ska veta att det betyder otroligt mycket för mig! Många kramar!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: