Morgonstund + resa till Göteborg.

Publicerad
En fin morgonstund tillsammans med en liten sparv.
 
 
God kväll!
Jag har inte hunnit fixa fler kattbilder men det kommer. Har haft bröllopskonsultationer, en massa jobbmail samt lite annat som tagit all min tid och min energi, but I love it. :) 
 
Imorgon ska jag resa iväg till Göteborg för att träffa finaste Eva och vi ska se Depeche Mode! Jag kommer dock bara fota de tre första låtarna men det är helt klart värt det. För mig är det viktigaste att få träffa Eva då vi inte har setts på nästan fyra år. Det ni! På tok för lång tid, tycker jag.
Kanske kan jag övertala Eva att modella lite åt mig... :) 
 
Bröllopsbokningarna rullar på och det känns ärligt talat helt fantastiskt! Jag är så glad att få göra det som jag älskar, nämligen att fota, och jag anser mig vara lyckligt lottad som får äran att dokumentera den kanske vackraste dagen i varje pars liv! :)
 
Idag har Gonzi varit lite deppig men hans ena knä verkar vara lite bättre, så det känns fantastiskt i mattehjärtat. Hoppas att han repar sig till fullo (så mycket som det bara går med tanke på hans hälsostatus). 
 
Nu ska det sovas så att jag är utvilad inför morgondagen. 
 
Många kramar,
 
 

Vilken underbar fågelbild!!
Jag håller tummarna för fina Gonzi!!
Kram!

Svar: Tack! <3 Jag har varit hemifrån sedan igår, så jag hoppas att han är lite piggare när jag anländer till Linköping idag!
Shora Ahmadi

Hälsa Gbg!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: