Katai's Red Boy.

Publicerad
 Katai's Red Boy / "Boy". 
Fotograf Shora Ahmadi / jagfotograferar.com
 
En liten förhandsgranskning med shiban Boy som jag plåtade åt kennel Sutamuroku.
Lena som äger kenneln ville ha två bilder som hon kan ha på sin hemsida och jag sitter och jobbar på bilderna i skrivande stund. Dock tänkte jag att jag kunde lägga upp en liten förhandsgranskning på hur Boy såg ut.
 
Detta är min allra första shiba som jag har fotat och det var jättespännande! Jag fick även träffa en till shiba vid namn Pärlan. Hon var också riktigt mysig och ville pussas och gosa med mig.
Jag älskar mitt jobb! :)
 
Nu ska jag fortsätta jobba vidare.
 
Många kramar,
 
 
Anonym

Hej

Jag hade problem med att kontakta dig via hemsidan så jag försöker här!

Vi är intresserade av ditt bröllopspaket 3.
Vi ska gifta oss den 5 juli 2014 och undrar om du är ledig då och om vi kan tala vidare om att eventuellt boka in dig?

Vi gillar verkligen dina bilder och din kärlek till din hund och iden om att även de kan vara med och förgylla bilderna.

Hör gärna av dig!

Med vänlig hälsning, Isabella och Erik

Svar: Hej!
Tack för att ni hörde av er! Jag har skickat ett email till er - jag ser fram emot att diskutera vidare med er! :)

Med vänlig hälsning,
Shora Ahmadi
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: