Old memories from the woods.

Publicerad
En gammal bild från en skogspromenad med Gonzi, 2013.
 
 
God eftermiddag - på gränsen till god kväll!
Hur är det med er idag? Hoppas allt är finemang. :-)
Jag redigerar bilder för fullt just nu. Bebisfoton, bröllopsfotobok, bilder från Falun, you name it. Känner väl rent spontant att jag borde bli klar med Falun-bilderna nu och är lite stressad. Men men, det kommer. Igår var nämligen sista arbetsdagen på sommarvikariatet och jag har ungefär tio ansökningar ute till andra jobb så vi får se. Men som vanligt lär det väl ta hundra år innan jag får ett nytt jobb så jag passar på att gå "all out" gällande fotograferingar, bokningar och bildredigering. :-)
 
Snart kommer ni att få se en ny design på min blogg (som för övrigt nu går att nås på http://blogg.jagfotograferar.com - domänen pekar faktiskt hit! :-)) - jag har nämligen beställt en specialanpassad design från Sannas Rum. Kan knappt bärga mig tills jag får se det första utkastet!
 
Nu ska jag fortsätta redigera bilder till den kommande kattkalendern som säljs till förmån för hemlösa katter av Föreningen 9 Liv Östergötland.
 
Ha en fortsatt fin kväll! <3

Supersnygga, underbara Gonzi!! Han är ju helt enkelt genomsnygg!
Nospussar från Lydia å kramar från mig!

Supervacker bild

Svar: Tack så mycket! :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: