They call me a crazy cat lady.

Publicerad
God morgon, gott folk! Idag är det lördag och då passar det extra bra med lite "Caturday"-bilder!
Äsch, jag fuskade lite. Jag tog ju dessa bilder igår men tänkte att det är bäst att jag lägger upp dem dagen därpå istället. Risken finns att jag annars inte har några foton att uppdatera med, ve och fasa! 
 
Modellen denna gång är min kissemiss Sugar, som fyller två år i höst. Han är min trogna följeslagare och sover alltid vid min huvudkudde om nätterna, även om det innebär att han får slåss om platsen med vovven. :) 
 
 
 

Älskar gäsp-bilder!! :) jag gillar även bilder där barn gråter av någon anledning.. gillar väl det naturliga och vardagliga i bilder antar jag :)

Wow så fina bilder! Speciellt den första! :)
Du är riktigt duktig!

SV: Tack så mycket! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: